Produkt, ktorý sa mi páčil, už nie je skladom. Bude ešte niekedy dostupný?
Ak je pri produkte uvedené, že je vypredaný (a zároveň tam nie je uvedené, že sa chystá nová výroba), znamená to, že išlo o limitovanú edíciu a počet kusov, ktorý bol vyrobený, sa už vypredal. Ak je pri produkte uvedené, že sa chystá nová výroba, znamená to, že produkt bude čoskoro opäť dostupný na predaj a treba len počkať.
Ponúkate aj darčekové poukážky?
Momentálne darčekové poukážky v našej ponuke nemáme. Ak by si však niekomu chcel/a darovať zľavový kód na nákup v našom e-shope, kontaktuj nás na info@rebelgirls.sk a niečo spolu vymyslíme.
Kedy a ako sa ku mne zásielka dostane?
Dodanie trvá zvyčajne 2-4 pracovné dni. V niektorých prípadoch môže doručenie trvať dlhšie. V takom prípade o tom však budeš dopredu informovaný/á. Všetky zásielky posielame pomocou Slovenskej pošty. Cena za dopravu a balné je 2.90€. Pri nákupe nad 59€ je doprava zdarma.
Dá sa tovar vyzdvihnúť osobne?
Bohužiaľ nie. Všetky balíky zasielame výlučne poštou, nakoľko nemáme vlastnú predajňu ani priestory.
V zásielke nebola vytlačená faktúra?
Všetky faktúry zasielame elektronicky. Skontroluj teda svoj mail, ktorý si zadával/a pri vytvorení objednávky.
Nesadla mi veľkosť. Môžem produkt vymeniť/vrátiť?
Samozrejme. Odskúšané, nenosené a nepoškodené oblečenie nám môžeš poslať na výmenu do 14 dní od zakúpenia. Do zásielky vlož aj poznámku, za akú veľkosť budeme vymieňať. Ak nemáš záujem o výmenu a chceš vrátiť peniaze, do zásielky vlož informáciu o čísle objednávky a pripíš číslo účtu v tvare IBAN, na ktoré chceš peniaze zaslať.
Odosielal/a som balík na vrátenie. Kedy dostanem späť peniaze?
Peniaze posielame zvyčajne do 4 dní od momentu, kedy k nám balík príde. To, či je balík u nás, si vieš skontrolovať s podacím číslom na stránke Slovenskej pošty, prípadne kuriérskej spoločnosti ktorou nám balík posielaš.
Nesadla mi veľkosť. Môžem produkt vymeniť/vrátiť?
Samozrejme. Odskúšané, nenosené a nepoškodené oblečenie nám môžeš poslať na výmenu do 14 dní od zakúpenia. Do zásielky vlož aj poznámku, za akú veľkosť budeme vymieňať. Ak nemáš záujem o výmenu a chceš vrátiť peniaze, do zásielky vlož informáciu o čísle objednávky a pripíš číslo účtu v tvare IBAN, na ktoré chceš peniaze zaslať.
Ako je u vás možné zaplatiť za tovar?
Platiť u nás zatiaľ môžete len prevodom z účtu na účet (z vášho internet bankingu). Časom pridáme tiež platbu kartou. Tovar neodosielame na dobierku.